fast ordering
Choose a product
Define analysis
- Детальный углеводородный анализ методом газовой хроматографии (количественный анализ)
- Объёмная доля монометиланилина
- Объёмная доля бензола
- Смолы в бензинах (фактические, промытые)
- Кинематическая вязкость при температуре 70-100°C
- Кинематическая вязкость при температуре 30-70°C
- Кинематическая вязкость при температуре ниже 30°C
- Давление насыщенных паров
- Вода, массовая доля по ГОСТ 2477
- Вода, массовая доля по Карлу Фишеру (EN ISO 12937:2000)
- Температура вспышки в открытом тигле
- Плотность тёмных НП
- Плотность светлых НП
- Седиментационная устойчивость
- Температура помутнения
- Температура застывания, температура потери текучести тёмных НП
- Температура застывания, температура потери текучести светлых НП
- Смазывающая способность дизельного топлива
- Цетановое число
- Цетановый индекс
- Октановое число по моторному методу
- Октановое число по исследовательскому методу
- Фракционный состав светлых НП
- Массовая доля серы
- Температура вспышки в закрытом тигле
- ПТФ (Предельная температура фильтруемости)
- Металлы в нефтепродуктах (железо, марганец, никель, ванадий, цинк)
Choose a target
standard solutions
Constant checking of fuel quality in the Neftekhim-Ekspert laboratory will reduce vehicle repair costs by up to 40%
news and publications
Why is it important to use high-quality automobile fuel?
Using high-quality fuel helps ensure reliable engine operation, reduce repair costs, increase productivity and reduce harmful emissions, which has a positive effect on both the budget of the car owner or enterprise and the health of the environment.
DetailWhy do you need to know the fractional composition of fuel?
Fractional composition is the main indicator of fuel volatility. The combustion rate of diesel fuel directly depends on the content of light fractions in it - the lower the initial boiling and distillation temperature at 10% vol., the faster the fuel burns.
DetailWhy does the iron content in gasoline damage the engine?
The iron content in gasoline inevitably leads to various engine problems. This element may be present in fuel as a result of the use of iron additives. By accumulating on the surfaces of parts such as pistons, valves, rings and cylinders, iron leads to wear and damage, increased fuel consumption, and in some cases, engine failure.
DetailOrder a study
A simple approach to complex research